Somliga JÄVLA dagar ..

http://www.changetowin.org/connect/images/fail.jpg
Jag har tidigare trott att vissa dagar är det helt enkelt inte tänkt att man ska vakna..
nu.. efter idag VET jag att det är så..

1. Uppstigning, vågen visar för mkt
2. värmer på kaffet från igårkväll och av någon ogrundlig anledninge KOKAR DET ÖVER i micron..
3. = slut på kaffet
4. Smäller till i lats-muskulaturen och en bristning är ett faktum
5. gymmet går piss
6. mötet på stan bli inställt då han "glömt bort" dvs 50 min promenad dit + 20 min väntan = FOR NOTHING
7. skall göra mig en god latte på lättmjölk, varvid mjölken kokar över på 20 sek i micron, fail 2
8. allt är vispat och klart, nykokt kaffe som jag inhandlat. När jag ska poppa ur själv vispen ur maskinen ramlar maskinen på min FÖR DAGEN extra stora kaffekopp(läs glas!) som såklart välter och häller ca 2,5 dl kokheta kaffe över benet (jag hade iaf inga byxor) och hela golvet + köksluckorna.. (UJAOPI#¤AOPIUJHIUAIUASH¤I"#¤!)
.. AJ!

Jag biter ihop och gnisslar tändern för 30 sek och funderar ifall jag ska hämta kameran men då hela strumpan plus mitt skrev är dyngblöt inser jag att det kommer gegga ner lägenheten..

Torka torka torka torka och 5 min senare sätter jag på nytt kaffe och värmer ny mjölk.. sitter med min kaffe nu och ska inte GÖRA NÅGONTING MER IDAG FÖR DÅ KOMMER DET OXÅ GÅ ÅT SKOGEN!

Robinson om 25. då ligger jag i sängen och önskar att jag bara hade sluppit denna dag..
..somliga jävla dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen