Dagens ros - Swebuss

Går till chauffören Swebuss som lät mig åka till sthlm för de 20 kr jag hade på mig.
Kostade tydligen 105 kr att betala på bussen vilket jag inte hade en aning om när jag höll fram kortet.
Då frågade han om jag hade några småpengar och jag log halvosäkert och sa tjugo kr.
"Det är lugnt"
vilken hjälte...

Sen har dom INTERNET på bussen, KUNG. ska börja åka Swedbuss mer!
ett litet minus dock.
Jag vet inte om det är killen framför mig som kör proteindrinksdiet och KONSTANT släpper på trycket där bak eller om bussens avsloppssystem har krackulerat.. men en sak är säkert, det luktar SKIT!

Kommentarer
Postat av: Danne

Haha, kanske därför han lät dig åka för 20 kr? :D

2009-05-05 @ 04:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen