DAG 31 - Tillbaka till verkligheten

Morgonvikt: 86,7 kg <-- setback
På schemat: Axlar, vader armar

Hade inte räknat med att gaina så mkt men det gör inget. Kommer försöka hålla mig till 6 v diet den här gång.
DVS ~12-14 dagar kvar.. nedförsbacke.
Idag äter jag lite mer kolisar till frulle för att orka köra ett vettigt pass.
____________________________________________

Ska på möte kl 16.oo och som det verkar nu kommer jag till 99.9% säkerhet att flytta bloggen till en annan site.
Kommer isf lösa flytten med en egen domän som länkar vidare till den här sidan.
Ollas.se var upptagen av Ollas timmerstugor i Rättvik. GustafOllas.se fanns, funderar på den, annars Ollasblogg.se.
Känns riktigt motiverande och jag hoppas verkligen att ni kommer fortsätta läsa bloggen då det inte kommer bli någon större skillnad än design och utseende !

Återkommer med mer information senare i eftermiddag..



Kommentarer
Postat av: Malin

Gustaf vart i uppsala vill man bo och vart vill man verkligen inge bo?? hehe

2009-05-02 @ 10:46:09
URL: http://malinwilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen