You made my night!

Ligger och kikar på The Mentalist och njuter av att Falun spöa Warberg på hemmaplan.
Kikade snabbt in på Kolozzeum och en av moderatorerna på forumet hade skrivit i min journal efter att jag lagt upp lite bilder på min utveckling under året.
Det inlägget, med tanke på alla funderingar kring mat, dagsform, utveckling osv, gjorde min kväll

Eddie_Vedder skriver :
"Få här på Kolo lyckas med så fettsnåla viktuppgångar som du Ollas, och då menar jag alltså kroppsfett och inte fettsnål mat (vet inte hur du käkar men det var i alla fall kroppsfett jag syftade på hursomhelst).

Du blir tydligt större och uppenbart starkare, likförbannat ser du alltid riktigt bra ut och aldrig bulkfläskig. Det är antagligen genetiskt och något du kan vara sjukt tacksam över.

Men utöver det tror jag att mycket har med ditt imponerande tålamod att göra. Du går långsamt men successivt framåt utan brådska. Imponerande tålamod och riktigt bra jobb.

"

Eddie, you made my night!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KANONJOBBAT = ))

2009-03-24 @ 12:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen