Saker man bör göra..

Är att tvätt..invigde min tvättstuga idag. Sjukt skoj. Fina maskier, fint golv.. jag blev sittandes där nere en stund..
-Tvättmaskinen den går runt runt runt..
fota mig själv i tvättmaskinen .. jag är för finurlig
Ser ni mig? ser ni? Klapp klapp*

Tvättade mina nya blå handdukar för sig och körde den sen i torktummlaren.. syntes på filtret.!

När tvätten var klar och bröst/mage väntade på gymmet blev jag så här glad med min Rage i handen!


Solade efter passet.. somnade och vakna av ett ryck och ena ögonskyddet for av.. AJ satan va ljust de var.
Men efteråt var jag såhär nöjd (läs röd) och glad (läs snygg grimas)

Dags för andra portionen tonfisksallad idag. Har smygstartat på dieten idag. Märktes på gymmet

Gick promenad imorse 45 min.. smygbörjat på min diet Igår cyklade jag totalt 1 timme + kvällspromenad.
Dagens Bröst/Magpass
Bengt-press
1x10x50kg
1x10x70kg
1x7x100kg
1x2x110kg, övermod
1x5x100kg
1x5x90kg
1x7x80kg

Blev ett par set :p nu förstår jag varför jag var trött inför hantelpressen

Snedbänk, hantel
1x6x36,9kg
1x5x36,9kg
1x6x34,1kg lol fail
1x5x34,1kg

5 set i cc, 3 uppe, 2 nere

MAGE
-Hängande benlyft 3 set a 10-15reps
-Obliques i ryggresningsställningen 2 set
-Boll 2 set

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen