Resten.. + tentacheck

Va inte en av de lättare tentorna jag skrev idag iaf.. teorin gick somett vatten men appliceringen var inte att leka med. Långt ifrån tydliga kopplingar så.. jaja över nu iaf.
Tränar på WC med danny o grodan.

Ska käka middag med Dan o gänget ikväll sen på bio. Män som hatar kvinnor..
Här kommer lite mer bilder

Snöoväder på luthagsesplanaden

Kikade på Rättvik när de kvalade till Allsvenskan.. Unik fick spö. Rättvik klara :D

Min minisammanfattning på några artiklar + kap

Bjöd Dan på middag igår. Lax i ugn + vitlöksbröd + potatismos(hemmagjort såklart) med advokat och majs..
Nu anser jag att jag ligger i fas med bloggbilder.
Nu kan ni börja följa mig i Realtid igen!
Middag nu
Hej hej!
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Dad

Vad bra att d e real-tid !

Var p¨å efter-work på Rådhuskällaren å träffa bl.a

Niklas Gren o troligtvis hans brorsa medfler.

Hur gåre med temperaturen i karet ???

Ring mej innan du börjar skruva med "blandaren" för d e en sak Du måste tänka på innan "meckandet" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-06 @ 19:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen