Lund ala weekend


Johan och Lina pluggar tillsammans.. märks det? lika miniräknare, bok, 2 block, flikar..  ;)

Lund har som morfar sa i telefon "En väldigt ful domkyrka" ;)

Bandy, ny soffa + en corona. life in lund

Lagkort innan festen..

Här knäppte jag ett kort på Pumba och Pidde..
Sen bad jag pumba knäppa på mig o pidde..
Han slängde iväg ett kort och jag sa
" tror du måste hålla stilla kameran lite längre efter kortet, annars blir de suddig.."
Pumba: "nej nej blev huur bra som helst"
Resultatet:

Suddigt? nej nej

Pidde och Gren
Sen kom en look-alike till gren

Driver man med dalahästar och dalarna går de såhär..

Pidde drog en tidig kväll. haha

Men innan dess han hann spilla lite vin på strumpan..

..
Kvällen fortlöpte utan några större incidenter.. skoj SKOJ skoj kväll!
Morgonen kom och jag tog tag i diskbänken och koka kaffe..

Gren, pidde och pumba sov som stockar ...

Tre grappar på samma soffa!

TACK för en grym helg Johan o Lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen