käft, lax ÄR gott!

Alltså SMÅSTADSLIV! Jag kan inte säga så mkt mer. DEN ÄGER!

Dagens lunch.
Dagens middag: tonfisksallad...

Fick supergott bröd av min lilla bagarstina.
Köpte även sötningsmedel och lite jordnötssmör.. inför dieten(?)

De förbaskade lärarna har inte lyckats få tummen ur och därmed inget tentaresultat. Skulle kommit i fredags.. BLÄ tkr vi om det.
Just nu ska jag göra protte-fluff med hallonsmak.
Här kommer lite mer pics från gångna långhelgen

VSK fansen laddar inför finalen

Helgens nachotallrik.. dålig bild iofs

Från DT i torsdags..
Micke är poppis..
Nä nu blire till o baka lite fluff

Någon som har en mat-våg till salu så säg till.



Kommentarer
Postat av: vsson

Jag är väldigt tveksamt inställd till aspartam...

2009-03-23 @ 00:18:25
Postat av: Dad

NEJ !!!

Men en brevvåg e ev. till salu ? ?

Kolla blocket ! !

2009-03-23 @ 17:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen