"Jag är inte byggd.."

..för att prova kläder...som en person brukar säga
Det var nämligen utförsäljning av acne-prylar idag på gamla Stuk och jag linka mig dit i hopp om ett par byxor.
Väl där drog jag med mig ett linne, 2 par byxor, en skjorta och en jacka
Byxa 1: Bra i mindjan men såklart för kort..fail
Byxa 2: för tajt över högerlåret.. fail
Linnet: såg ut som en tjejlinne,dvs supertajt och långt och de täckte inte ens mina tuttar..fail
Skjortan: rev jag sönder när jag skulle dra den över huvudet och dumpa den snabbt i klädhögen i det provisoriska, gemensamma omklädningsrummet utan skynken... fail
Jackan: för kort i midjan.. såg ut som en topp ffs. .. fail
___________________
Summa kardemumma : jag är inte byggd för att prova kläder eller så är kläderna inte anpassade efter min kropp..

Mike the tank hade iaf införskaffat sig ett par bättre färggranna och snygga byxor..
Det slog dock fel när vi gick mot matsalen med våra systemkassar och rätt var det är stannar Micke upp och ber mig ta hans kasse.. han tar sedan min och fortsätter gå..
Jag: va?
Micke: jag orkar inte med att dom matchar mina byxor, FÖR mycket


Hahahaha n1 micke
____________
Hämtade ut min tenta efter maten och de visade sig att jag hade skrivit
"Företagskultur är det som delas utav alla på arbetsplatsen/ i organisationen" + ett halvt a4 till..
Den som rättade min tenta hade ringat in "det" och skrivit: definition, dvs hade jag skrivit såsom värderingar, tänkesätt etc så hade jag fått fullt på tenta då det är 5 poängsintervall och antingen får man 5 eller 0.. lite jönigt men men..

Tog mig en kopp kaffe i solskenet på balkongen...första i år och satan va det schtekte..bra tryck!

..ajuste
Fick en GG broschyr idag..
"DEFF SPECIAL"..

Inte bara jag som är där i tankarna..
Vaknade för övrigt inatt kl 4 av att jag snurrat runt senaste timmen (i skallen dvs) och babblat och tänkt om den där jäkla dieten.. ni vet hur man kan haka upp sig.. haha sjukt.
Svepte ett glas fil och somna om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror någon missade lappen som fanns tejpad på balkongdörren där det stod att man INTE skulle gå ut där pga av diverse faror.

2009-03-26 @ 18:08:54
Postat av: Dad

Vad mysigt d ser ut på din balkong ! !

2009-03-28 @ 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen