In skåneland...

what to say...underbart att vara här. Johan, Niclas, Pumba, Pidde IS THE SHIT!

Idag var det full aktivitet i kökte.alla ville laga mat så jag valde att backa ut och diska efteråt.

Halv tre började resan mot Lund..

En cola från BK och en 160 sidor att sammanfatta.. bättre tåg-aktivitet.

Agnes tittade på mig och tyckte jag var allmänt duktig..

tjugo i 9 var vi i Hässleholm.. mörk håla till synes

Hela halva gänget köper kvälls-gotte inför hemfärden

Soff-häng @ kottens crib

Så här kommer jag sova inatt..

Pidde pratar Iphone och Pumba bokar biljett hem för 1700 kr

Uh!
God natt folks. Imån gör vi LUUEND!



Kommentarer
Postat av: Dad

Hälsa Jhohahn från oss !!

E d vår där nere i södern ? ?



Dad o Motti

2009-03-14 @ 01:27:08
Postat av: JonasOhlsson

Fler än mig med ett möjligen ohälsosamt intresse för Agnes kanske? ;)

2009-03-19 @ 16:54:30
URL: http://www.metrobloggen.se/jonasohlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen