Ökad kontroll

Börjar idag att väga min kost på min nya fina våg för att skapa mig en uppfattning om hur jag ligger till inför nästa månads diet.
Onyttigheter kommer ENDAST att intas på lördagar under April månad och andelen kolhydrater kommer succesivt att dras ner på fram till maj.
Använder mig utav samma kostmall som förra året. Funkade finfint
Ser utzoomat ut såhär ungefär..
En flik per dag.


Dagens frulle

5 (små) proteinmuffins, 250 keso, kaffe + c-vitamin + kreatin

Gårdagens GRAN TORINO tilltugg
prottefluff (halva smeten då jag lyckades skvätta ut den andra halvan i soffan och på mig själv där jag satt och VISPA FÖR HAND!(äggvitor till sten) tog ca 25 min.. måste skaffa mig en elvisp)
+kvarg och varma hallon och lite jordnötssmör
mischmash-blanda och njut


MÖMZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen