Here we go!

Nu smäller jag upp alla bilder så jag kommer ikapp. Har precis kikat på bandy och käkat middag med Dan. Läst igenom min sammanfattning igen och det känns OK inför imorgon.
Here we go:

På väg till benträningen

Bättre semelbak

Jag skulle vara värst och gjorde en dubbeldäckare med hallonspegel

Den här bilden kallar jag, en trött liten hundvalp.. (hundvalpen är Orre efter ett bättre pass)

Sista dagens uppvaknande på Eskilsgatan

Mkt skulle göras.. bla skickade jag min kära frys på tippen. Här går farsan loss drar den från kärran

Ett bättre flytt-mål.

De mesta uppe och inne i lyan.

Såklart gör jag nobb-missen och monterar nya bordet utanför köket och det gick ju sådär

En bättre stekbalkong på taket :D

Sen vare bara o hugga tag i plugget. En kopp nykokt, HEM-kaffe(ekologiskt såklart) och en palt macka! (ser du stina? :D)

Tur att det inte är så mkt man ska kunna iaf :S

Min nyförvärvda ugn går VARM!
Går så jäkla segt o ladda upp bilder nu.. måste diska lite. fortsätter sen
BACK TO BASIC; blogg 4 life
Välkomna tillbaka kära läsare!

Kommentarer
Postat av: CALVIN VEDRAN

På tiden med en comeback tycker jag!

2009-03-05 @ 23:12:56
URL: http://calvinbozic.blogg.se/
Postat av: Dad

Hej G !

Nedre bilden "drägglar" jag till i dessa

slimlinetider !

Du glömde skriva att frysen "slet" sig

ur-inkopplingen !!

2009-03-06 @ 11:04:06
Postat av: Molgan

Tack för födelsedagsgratulationerna!





//Molgan

2009-03-06 @ 13:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen