Första dagen på nya kursen..

De krävs att man är på topp då!
Börja dagen med gröt!

Proteingröt med linfrön,hallon, kvarg och banan.
C-vitamin i brus + kreatin..
Kan detta bli annat än en grym dag?
ja tydligen.. när jag drog upp ena persiennern så gick ena snöret av.. perfekt,
Nu ser de ut som en sönderbombad lägenhet i bosnienburg, .. kul

Skam den som ger sig.. strålande fint väder och nya böcker hela dagen lång..

lr inte..
2 sek senare..

WTF?!?!! skitväder.. o så här har det varit hela eftermiddagen, sol, snö moln, sol snö moln..
men SKAM DEN SOM GER SIG

Mellis består av Stinas nybakta surdegsbröd med jordnötssmöret Skippy och en proteindrink, ett steg emot Jordnötssmörs/proteindrinksdieten månne?

Personal-trainer-kassler med stuvade morötter och broccoli.. SWEET!!
Jag vet, bilden e kass men ljuset + mob kamera = ej opti.
Smaken däremot.. herreguuud!

Sen att Dan inte ville komma och kolla på film och dela denna underbara måltid gör mig inte det minsta bitter.. inte... bitter...
FÄST!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh men muuuuums, sluta fresta mig när mitt blodsocker ligger i botten!

2009-03-24 @ 18:56:58
Postat av: vsson

Jävla optibalkong du ser ut att ha! Jag tänker litervis med öl @ sista april.

2009-03-24 @ 19:01:20
URL: http://vsson.blogg.se/
Postat av: Ollas

Viktor.. det VET du.. de VET du!

Pump the bloodsugger up! :D

2009-03-24 @ 19:23:14
URL: http://ollas.blogg.se/
Postat av: Danne

Aprilväder i mars ;)

2009-03-25 @ 03:35:06
Postat av: Anonym

Jag är också bitter, såg jävligt gott ut!

2009-03-25 @ 15:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen