DAG 1

Idag har jag hittills fått i mig:


Körde bröst mage idag med Rickard. Han var vass idag! Kämpa riktigt bra!
21.1orna i hantelpressen! De tar sig!
Passet i övrigt


Dagens middag var ÖVER förväntningarna
Kycklingfile med broccolifluff!
Stek filén hårt, så den får färg
Skicka in i ugnen 225 grader 20 min
Koka broccolin + ev lök, champinjoner tillsätts om man vill ha det.
Vispa 5 äggvitor + 1 helt ägg till en tjock smet.
Vitlök, italiensk salladskrydda, citronpeppar och salt.. mkt kryddor ftw!
När kyllingen är klar så slår du smeten i en form, på med broccolin+lök, sen resten av smeten ovanpå
Riv lite ost på toppen.
Ugnen 175 grader 30-35 min. ska inte vara mjukt!
Voila!

Jag krydda kycklingen med allroundkrydda + peppar, vitpeppar, vitlök salt.
Gör flera stycken så kan man ta ut en kall file och lägga i formen nästa gång! Smart va?

MUMS! dock sabbar min (icke silikon form) hela formen på fluffet..
Kcal ca 500!

...men NU kommer mina muffins bli OPTI
kolla vad jag köpte på Clas Ohlson..woooho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen