Badminton

Från och med idag är jag ansvarig för Uppsalaekonomernas Badmintonträning @ Fyrisfjädern på Söndagar klockan 14.30-15.30. Drop in. Alla är välkomna!
Grymt!


Verksamhetesstyrningen startade idag.. sjuuukt tråkig introduktion haha
han började med
"Hej.. jag är visst kursansvarig nu då den andra hoppat av"
Sen freeestyla han vilt hela timmen och jag gick efter 50 min.
Kursen skall läggas ner efter att vi läst den så..

Yeah yeah
Fick mitt nya racket idag. grymt fint

2 av 3 prickar i "FLEX: STIFF" haha.. cleant

Hyran är betald och kaffet kokar. Boken på bilden under väntar ivrigt på att jag ska ta mig an han..
800 sidor lite drygt... Drygt, var ordet

Kommentarer
Postat av: Spinelli

Nu kanske du har en chans med ett sånt dära proffsracket! ;)

2009-03-26 @ 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen