UH!

Here we go!

Vuxenpoängen samlas på hög när jag fyller i min ansökan om ICA kort. Lika bra ju!

Mkt folk på BJs i lördags! Va faktiskt riktigt roligt!
Micke hängde med hela kvällen i min ficka. lördagens resultat :

haha..

GOTH-MANGA festen på konserthuset var påtaglig hela helgen.
Här 3 hundar

På ica gick jävulen med en lie och den här.. vad de nu är. JÄTTEhuvud i papp med ett lite hål i fram för ögonen..

Bästa Brämhults. SMAKA!

Slängde ihop ett par fina burgare. Här är gukkan på:
Majonäs, Advokato, flingsalt, vitlök + citronpeppar..
Inte konstigheter

Inför nya kursen imorgon har jag gjort mig redo. 2 nya block med scheman fastklistrade på insidan, 2 mapar och böcker.
Namn på kursen + telenr på block + map. Fyfan jag är grym ibland.



Nu på kvällen blev det somsagt bandy och lite surfning + brämis..
Kvällsmiddagen, Alasca, 300gram och pasta.
Inte dii bästa men det som fanns kvar i frysen.

Nu måste jag diska. "ser för jäävligt ut"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen