Snart mot Uppsala igen..

Bokade biljett hem till Uppsala igår. Tisdag halv 4 återvänder jag. Det känns både jobbigt men samtidigt skönt så att jag kan ta tag i plugget igen och skriva en bra tenta den 16.
igår blev det lite bowling med johan gren och pumba. Aldrig tidigare i min bowlingkarriär har jag varit med om liknande.
Vi spelade på 2 banor. 1 timme.
Det hanns med 5 omgångar och jag och johan (studenterna) var i lag mot gren och pumba (arbetslösligan)...
det var så jäkla jämt. När slutsignalen gick så diffade det på 7 poäng!!
Jag tog highscore med 643 poäng! det är jag nöjd med.

OOOOERHÖRT spännande.
En drive-in-kaffe som smakade illa på McDonken förtärdes oxå under kvällen.

Annars har jag dragit 2 Friscoburgare med lite strile. OJ vad gott.. inte opti men tur man inte behöver var det just nu .

Mer opti men ganska spartanskt att äta direkt ur förpackningen.

________________________________________________________
Annars idag är det matchen jag och Lysell med flera sett fram emot.
BS-Kalix. Morfar och jag kommer såklart vara på plats. Tar även med kameran för att ta nån flashig bild.

Vem e den där killen? 2 helsidor.. poo

Efter matchen ska jag till sjukgymnast bibbi och hon ska knäcka lite i ryggen.
Sen bär det av hem och käka sen ut till karlsbyheden för att kika lite MER bandy..

Imån jobbar jag halvdag och sen ska det packas.
Nästa jullov blir det inge jobb för mig. Känner att jag inte hunnit med så mycket som jag velat vad gällande träffa kompisar osv.

Avslutar med en bild på mig och Mo på nyårsafton. En sjukling och en galning. Hon var så jäääkla rädd. Fick hålla i henne hårt för att få till ett kort och då var hon som en sprattel-katt så de blev inte så bra.
Anyways
Sunday bloody sunday!



Kommentarer
Postat av: 69

Ja vem är den där killen!!!!??? sjukt het!:)

2009-01-06 @ 14:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen