slut..

på KD och slut på mig.
Uscha buscha jag är riktigt sliten nu. Första kvällen var det mingelkväll 40 min efter att vi jobbat klart.
upp 6.30 och jobba hela dagen till 17.00, 18.00 vare gasque till 02. gick dock hem vid 23.för trött.
Kristoffer Appelquist uppträdde en halvtimme. Helt ok inte superskoj.

OBS bästa bilden.

________________

Vad det DIG jag skulle skjutsa? nej nej.. du får gå.

Bilarna redo på station 07.00

Vill bara avsluta med att konstatera att det är väldig tur att jag har en nagelklippare. Väldigt tacksam för det.. och mycket mer....

...kommer dock bli lite mindre aktiv här. Ingen riktig lust just nu tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Martin

Fan vad stekig du ser ut då :D

2009-01-30 @ 19:21:07
URL: http://mvirtanen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen