När jag lagar mat..

..och det någonting skall stekas...har jag mina små knep. ( med tanke på att jag inte har någon fläkt )
Så här kan det se ut..

Sen om grannarna ser vad det blir till middag var detsamma. Opti
Mat mat mat. ständiga frågan och tanken.. jag känner mig som sune o sunes jul när han skall gå till ishallen..
"Sune brukar ofta gå till hallen och träna...
 Sune brukar ofta gå till hallen och träna..."
Gustaf brukar ofta gå och handla..
Gustaf brukar ofta gå och handla..

Måndagens matlåda :
Hemlagad BIC-MAC med Max frisco bröd, här i fuktigt tillstånd efter microturen. + pasta med keso..

smaka riktigt bra. Stekt ägg på skiten oxå.
...................................................................................................................................
Efter rygg Unt bikkeps/mag-passet brukar man få fina markeringa på baksidan efter scottcurlen. så skare va..

Ahjuste.
NU är man med i KD 4 sho.
Pike + uppdragsmap.
1 vecka kvar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan Ollas jag skymtar två tomma pilsnerflaskor på diskbänken, ser förvisso ut att vara bright men inte opti!

2009-01-21 @ 21:32:57
Postat av: Ollas

De är från fredagens tentafest.

Då spelar de ingen roll om det är opti.. ingen dietsäsong än u know. När den drar igång blir det andra bullar ( :

2009-01-22 @ 09:20:52
URL: http://ollas.blogg.se/
Postat av: Ida

haha Gustaf, du hade gärna vela tagit kortet framifån å spänt dig lite va?! ;) erkänn... men det är okey, ta ett till!!!

2009-01-22 @ 14:13:26
URL: http://dahlstromida.blogg.se/
Postat av: Ollas

Tar så många spänniskort såååå, du anar inte ;)

men här läggs de inte upp något förens dieten är klar :p

2009-01-22 @ 15:05:52
URL: http://ollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen