Middag + Onoff!

Igår hade Olof, Mackan och Henke avskedsmiddag på Värmlands.
Vi kom tid till 19.oo och maten var förbeställd.
Kl 21.30 tror jag att vi fick maten.
2 st utbytesstudenter från kina serverade och såklart blev det något missförstånd med kocken vid beställningen men men sånt händer. Supertrevlig kväll måste jag säga. Kommer verkligen sakna boysen!

Såhär stilig var man igår.. "hård och besynerlig"..
Vår hamburgare kom så sent så de var slut på pommes.
Dan blev såhär förundrar över varför vi fick jansonss frestelse till burgaren

OBS att bilden är justerad för att man skall se janson på tallriken..Därav färgerna på hans hand bla.
Två gånger igår hoppade jag till där jag satt vid mitt bord och åt. Det var en tjej som var djupt inne i dimman och balanserade ett gäng drinkar mellan fingrarna. 
"oh, nu blev det kallt på ryggen" - jag
 "nä de var inte jag" - Hon
"oh, nu blev de kallt igen" - jag
hon ler..
Trodde hon spillde drink på mig men när jag kom upp i morse insåg jag att det var stearin från killarna som stod vid bordet bakom. Det "kalla" var varmt stearin... kul.

___________________________________________________________________
Idag kände jag mig lite som igår när jag satt och läste..
typ - segt, ! skjut mig

Men men lite tid över till ett besök på onoff då min CD-läsare vägrar fungera..
GOD i LOVE Onoff!
Lånar bilen av far min och brummar dit.
Samtidigt som jag går in kliver ett gäng Zigenare in.. (dom parkerade bilen precis vid entrén där det egentligen inte är någon parkeringsplats.)
Dom frågar kassörskan vart mobiltelefonerna fanns och hon pekade med hela handen mot mitten av butiken..
Det var ett gäng före mig i kön så jag stod och kikade lite på dom hur dom vandrade runt runt i butiken och flytta på grejer och kolla på diverse mobiltelefoner..
Tjejen i kassan ropar till sig en av killarna i butiken och jag spetsar dumboöronen.
"Han stoppa in en mob i fickan, ring securitas"
Sen går allting väldigt fort. Zigenarna går förbi den långa kön och ber att få lägga undan två lådor med mob. ( kanon pris, 499 kr så de var attraktiva.) När den sista går ut piper alarmet och killarna som var redo från onoff sprang dit och det blir världens sen där dom skriker att dom inte tagit något och killarna försöker mota in dom i butiken igen. De går inge vidare och det lyckas ( då dom är flera stycken) ta sig ut och in i bilen innan polisen och securitas kommer.
Killarna tar regnr och när polisen kommer blir det att kolla övervakningskamerorna..

Jag gjorde det hela lite enklare och fotade till bloggen istället . hehe
Här försöker onoff-killarna (iklädda privata jackor, då dom gick och spanade i butiken) få tillbaka gänget i butiken utan att lyckas..


Pappsen lagar sista grejerna på min mountainbike och jag kollar bandy.
Skönt skönt.. snart ska jag läsa vidare.
BLÄ!

Dagens grattis går till Viktor som fyller år!
Stort grattis kompis!
23 år!

Kommentarer
Postat av: Danne

Haha, Team Leifi-medlemmar kanske? Sjukt kul :D

2009-01-25 @ 11:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen