Lördag 10/1

Morgonens frulle innan banpasset

Efter passet blev det stekt lax med potatismos

Inför en lång pluggdag packades även mellanmålen:
1 proteinbar
1 kvargshake på ägg, kvarg, kiwi
1 dl nötter, cashew
Bromhexin :D

PLUGG PLUGG PLUGG ( dock sämre fokus idag, läs igår )
______________________________________________
Väl hos Mike som stod för lokalen under kvällen tog jag igen mig med att läsa DI i "läsarfotöljen", 5 toast.
DI är underskattad. Riktigt bra tidning. Läste blanda annat om Bernard Madoff, storsvindlaren. 400 Miljarder har han lyckats svindla runt med. Kändisar och stora företag har satsat på hans placeringsföretag i 18 år. Stabil återkastning på 10-12 procent genom pyramidspel.

Madoff till vänster.

Falafel stod på menyn och behöver jag säga vilka som fan kampen i köket? Killarna mot tjejerna, Fritering mot stekning

Stina och Lindas...

Mina, Mickes och Olofs !

Kvällen avslutades med att Micke visade sitt nya köks-vandrar-kit.
Opti. heter det.
Tack för en riktigt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen