Färd-fordon-färdats-ska

KD idag då. Hämtade bilar på AVIS, förra året hade alla enhetliga snygga nya volvosar.
Idag kom vi till AVIS och jag var först ut. SCODA FUCKING OCTAVIA,, (OK nya som dom gör reklam för på TV tänkte jag)
ICKE.. suck
My ride for the remaining 2 days

WTF?!
Resten av bilarna var en Scoda fabia ( lol fulast ever ) V70, 95, c180 merca, minibuss etc. alla i olika färger.. vafan. Kändes sjukt B.. inte ens samma färg. Lite tattigt..
AVIS - We try harder, ja försöka duger men inte funka ju tydligen inte så bra.

Aja nuff.
Har ena usliga utslag på axlarna som inte vill ge med sig..

Mest irriterande, kliar inte lr nått men är ju helt sträv på axeln när jag känner efter. typ PRE-frinnar men blir inget.

Pappsen var iaf här i helgen och fixade och levererade min cykel!
Underbart. stupertack pappsen

Nu jeflar...
Annars har jag inte gjort mkt i helgen. Haft näsan i boken mest helatiden..
Lyxa till det med ett par räkmackor.

Hur som. Imån blir det 0700- 1930 i bilen. Inte opti men känns lite skönt att slippa skolan men samtidigt kommer hela helgen bli tillägnad skolarbete igen då jag somsagt inte kommer få något skolarbete gjort varken imån lr torsdag.
suck , give me a break!!

Träna med grannen idag..
på antonis gym. Nice lokal och grym utrustning. sugen att flytta dit när jag bosätter mig i luthagen...
RYGGEN och bikkeps blev det tränat.
Lite makrlyft @ 140 kg
latsdrag på 100 kg
sittande rodd på 130kg klämde jag till med oxå.
Fint ryggpass. Min räddare i nöden då dagarna är mörka och jobbiga.

Kommentarer
Postat av: Dad

Tackar !!

Slit(trampa) den med hälsan som man brukar säga.

D roliga har varit å lärt mig att rusta, mecka

bike. Nu ska jag rusta min gammel-bergshoj åxå.

2009-01-28 @ 23:35:01
Postat av: Dad

Skåda SKODAN !

Jag tänker på Jalkis SPILTAN-skåda, d du e väl inte så illa pinkat "Gubben" å va i den "classen".

Tenk på E-ko-drajving när dufar fram !!!!!!!!!!!

Natti

2009-01-29 @ 00:49:24
Postat av: Dad

Du kan ju köpa silverfärgade navkapslar på Biltema eller ?????????????????

2009-01-29 @ 01:30:45
Postat av: lina

jag har bästa salvan till din axel. Zona, finns på hälsokosten. den fixar allt! lovar.

2009-01-30 @ 15:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen