/blogg

Mötte en kille som cykla enhjuling nyss när jag gick till willys. såg lite sladdigt ut i snön men kom och tänka på en sak. Polisen bötfäller ju alla cyklister i uppsala utan lyse fram och bak. Gäller samma sak för enhjulingar?
_______________________

Rensningen i garderoben bidrog till den här högen med tissher som inte längre håller mitt mått.
Säljes för en billig peng. har bara 120 kr på kontot nu så KOMIGEN OCH KÖP NÅGRA DÅ!

Gårdagen bjöd på en kylig promenad till skolan, kalls i skolan, kylig promenad hem. Kvällens outfit var given.
Homertofflor och karlsbyns mjukisdress. Diii bästa.
Lagade även till lite pasta med räksås. MUMS!


Oreganon gjorde susen. sweet dude.
Stekpannan på hög värme. Olja + lite smör, pressa i vitlök och ös på curry. Låt oljan fräsa på vitisen och curryn. Skicka i räkorna och ge dom riktigt med värme.
Pasta + matlagningsgrädde + svartpeber, flingsalt och toppa med oregano. Släng runt i pannan i vild fart. ÄT
________________


Min senaste och äldsta KING. Ny prenumeration beställt. GOD JUL och tack.
KING of NY! 4 sho
_____________

Syrran, sov som en ängel på denna inatt! XD tack.
Juste, laddar för comebacken på gymä. Köpte mig 3 nya träningst-shirts för att bosta migsjälv. Kändes mkt bra inombords men ibland kan jag uppleva att jag kanske inte förmedlar mina känslor så bra alla gånger.
Köpa nya t-shirts, jättekul, 5 toasts.

Kommentarer
Postat av: Tove

härligt att du sov gott brorsan! =)

2009-01-11 @ 23:12:01
URL: http://toveollas.devote.se
Postat av: isabell

Hallå.. kan lätt köpa om du har några nice t-shirtar i bra kvalitet.. Det är nice med loose fitt nu vet du ;) hihi.. har du fått några bra bud? Vi är flera som vill ha! ;) haha.. hoppas allt är bra med dig! kram!

2009-01-16 @ 23:28:55
Postat av: Ollas

Vilka är "vi är flera som vill ha"? :)

Maila dig nyss

2009-01-17 @ 01:35:06
URL: http://ollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen