Tattooo..

Har läst artikelsammanfattningarna och tog en liten paus nu.
Har börjat spana på ny tattoo.. jäkligt sugen..
Det svåra är att hitta bilder. Så inspiration får man leta på annat håll.. men har mina planer..
tror det blir något liknande denna

Här är några andra alternatvi lite coola alternativ.. dock är några för stora för att jag skulle gjort dom.. tror jag? :p






Sen blir man ju ganska avskräckt när man ser hur många klåpare det finns där ute..
EX se HÄR
Men blir de gjort så blire på Temple of art i Falun..

Kommentarer
Postat av: Liza

Schyssta tattoos! Jag gillar speciellt tvåan och fyran räknat uppifrån. Ska man tatuera sig ska man göra det ordentligt; go big or go home ;)



Temple of art känns som ett klokt val. Alla jag känner som tatuerat sig där har blivit riktigt nöjda.

2009-02-22 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen