Saker som kan fara åt helvete..

Stänkskärmar..
Monterade igår mina NYA fina stänkskärmar..(då jag tidigare cyklat i 1,5 km/h till skolan pga stänk..)
Dom satt som ett smeck..
OPTI, nu kunde jag äntligen brassa på och det personliga rekordet med kärringhondan till Micke @ studentvägen rök all världens väg..

Väl framme tog jag av mig jackan och tänkte inte mer på det.
20 min senare när jag hämtade ett tuggummi i jackan fick jag se synen jag aldrig hoppats behöva se..
Min fina jacka är helt jävla sprutlackerad... ser ut som två dagisbarn med galonbyxor suttit i jyttjan och kastat grus i en kvart..

Skiten sitter ju som STEN oxå. stod med disktrasan och gnugga mig svettig men icke..
så då går mina tankar till konstruktören av dessa TOTALT värdelösa stänkskärmar..HUR FAN TÄNKTE NI?!
"Eh vi ser ju här på proverna att den är liite för kort men vafan vi tjänar ju 100 lax i produktionskostnader att spara in på plasten.. Opti. mer lön åt mig.."

Ni kan fara åt ....

Kommentarer
Postat av: Dad

Hej skitgubbe !



Jag tror jag förstår !!

Dom tänker nog att man skall köpa en uppsättning SKÄRMAR till och förlänga dom redan monterade med dom nyinköpta kanske ?????????????

2009-02-08 @ 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen