Recap ala Falun! + tå


tÄNKTE slänga upp alla senaste bilderna från MOB men de går så segt o ladda upp nu o jag måste duscha + sova
Ni får 3 som sammanfattar så länge..
Här har ni en jävla massa snö. Falun helt enkelt.. Norrland.

Syrrans SUPERgoda och söta Alla-hjärtans/namnsdags tårta. 5 toast min ängel!

Här har ni dagens suddiga på en av mina adepter.. Don Ricardo.. sliter triceps..

Måste bara visa upp min lilla tå..
Spelade match med Uppsala Ekonomerna idag och lyckades sparka ihop med någon / något.. kmr inte riktigt ihåg..
Nu hänger den och dinglar i blå/svart nyans.. inte opti..smärtan tvingar mig till lätt hysteriska skratt/gråt attacker men det är manligt och känna smärta..

En blå/svart tå med och utan majs.. inga konstigheter..

får se hur de ser ut imån..
Natti!
<3

Kommentarer
Postat av: ricardo

tån ser inte så bra ut hörredu:S



bra bild du tog på mig, haha:)

2009-02-16 @ 23:43:16
Postat av: Limpan

Varför majs?

2009-02-23 @ 10:13:25
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen