Räddaren i nöden..

När Handelsbanken och orken sviker står den alltid där, min trogna vän. KESON
Här med nötter, russing, kanel, banan och bapelsin...

...

En dag ska jag banne mig ha råd med den här lyan.. 3a på Östermalm.. 10 Milj.
Inga konstigheter..

Det var här tån gick åt helvete.. ville bara visa. Sympati .. maaoow!

Körde lite baksida + vader nyss på gymmet. skönt att ta liten chill vecka.. sen nästa vecka då smäller det igen.
3 set Rakmark
3 set liggande bencurl
5 set a 20 reps vadresningar...


Kommentarer
Postat av: donga

Tjena! det var jag som var anonymmus=).... kan ju ta min hotmail så kan du lära mig om de KOSTEN i träningens vardag! skulle vara guld värt!



donga[email protected]



i fridens liljor//Donga

2009-02-19 @ 15:57:32
Postat av: Anonym

Det är inte keson, som är räddaren. Det är vEsson som är...

2009-02-19 @ 16:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen