Jag undrar ja..

Vet inte hur många gånger jag plockat ut keson ur mitt lilla kylskåp och varje gång har jag funderat på hur det skulle se ut ifall jag tappade den i golvet.. jag bestämde mig därför igår att testa.
Här har ni resultatet... och jä*lar vad det skvätte...

Från golvet accelererade keson 193 cm uppåt, rakt i fejan.. BRA tryck! 
Efteråt var det bara att ta fram trasorna och torka. Det känns dock som jag blev en stor erfarehet rikare och bedömmer därför att jag plus på experimentet.

Nu letar jag efter nya saker att tappa i golvet.. förslag?

Det skall tilläggas att jag prövat det här förut, men då var det med Alaska polloc filéer.. så här såg det ut då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen