I väntan på kycklingen..

Imorse satt CD-spelaren igång att fungera ( fan måste verkligen lämna in datorn igen på onoff.. glappa CD läsare) och mina gamla skivor med bilder åkte in dirr!
Många godbitar där vill jag lova..
Här poserar jag med min USA Edwina.. inge MR biceps här inte!


Wassen och Uffe ( jag fotar såklart ) under vårt sommarjobb som plantsättare..
Fy bööövelen vilken värdelöst jobb! Efter 2 veckor hade jag sån jäkla värk i ryggen att jag inte kom upp ur sängen ens..

Planten i handen och skräpet på ryggen..

Den här bilden är från en av många fotbollsresor till sthlm..
Har man en cykel man tycker om i sthockholm kan man inte vara nog säker..

Ulf skickade för länge sen den här bilden..
Hur gör djur?

Hahah den här bilden kan jag skratta åt länge och väl..
På väg ner på stan från en fest i bojsen med johan ulf cajsa och diverse friskvårdsfolk..
Jag "hittade" en katt på vägen hahah. . . ja herregud... OBS! tejprullen har inget med bilden att göra!

Här kommer en present från Dagab..
André staplade så bra tyckte han.. interna vadslagningen vanns av dem som röstade EMOT!
De där grillkålslasset låg på backen vid nästa kurva!


Nu måste jag laga mat. Mer bilder kommer senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen