En Temla och lite kärlek..

Åt min första temla hos Westman i förrgår.. tack linnea, helt hemmabakad! Opti

Det får mig direkt att tänka på förra årets bak hos Erik och Isabell på andra sidan gatan..
Då provade jag att gömma lite mjölk i fickan till dagen efter men isabell kom på mig och jag fick tömma fickan och skamset be om ursäkt..jag kom aldrig under fund med hur hon kom på mig?..

,,,hon måste ha syn som en bättre falk..
här in action..

ahhhh.. nu fattar jag... klassiska handen i kakburken!!

Men gott blev de ändå.. jag fick vanilj-kvarg i min :D


__________________________________
Farmor stod för dagens kärlek..
Ett litet underbart kort låg i min lilla låda idag.

..
Avslutar med gårdagens matlåda.
Inga konstigheter



Kommentarer
Postat av: erik

När du har flyttat nästan hit så kan vi baka semlor..

2009-02-14 @ 02:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen