DÖDen runt hörnet..

En bild säger väl mer än 1000 ord..

I vanliga fall hade jag aldrig lagt upp en sådan ful bild på mig själv men den beskriver ju precis hur jag ser ut nu efter 25 min intervallcykling på friskis nyss..
Imån är det vilodag med Massage inbokad på Muskler med mera! Underbart.. tack
__________
Dagens kyckling blev över all förväntad.. improvisationskocken gör det igen
Oregano kyckling (med diverse kryddor) med pestopasta + broccoli.. wooow


Och ingen är det som har diskat heller när jag varit borta.. bad ju INGA och RUTAN snällt innan jag gick men dom lyssnar ju aldrig..
-MEN DU SÄGER JU ALDRIG NÅGONTING?!!
-MEN DU LYSSNAR JU ALDRIG?!

Kommentarer
Postat av: anonymmus =)

Kära vän! Kan du berätta lite om de lilla extra när man styrketränar... För jag förmodar att de lilla extra gör stor nytta i styrketränarens vardag... typ vad man gör före/efter träning... skulle beyda stort om Träningsoraklet kunde sprida sin visdom över oss dödliga =)



2009-02-10 @ 13:31:31
Postat av: Dad

Härligt gubben !!!!!!!!!

När Du kommer hem nästa gång kan vi väl gå på Friskis å Tröttis å spinna 75 minutas ? ? ?



Bra förslag ? ? ? ?

2009-02-10 @ 17:59:52
Postat av: motti

Mmm tänkte vi kunde gå på ett pass när Du kommer hem.

skulle bara veta vilken vältränad motti Du har

2009-02-10 @ 19:11:32
Postat av: Martin

Vad fin du är, Gurra! :) Ser mer ut som en nyvaken version utav dig, du kanske sov på cykeln ?

2009-02-10 @ 22:44:52
URL: http://mvirtanen.wordpress.com
Postat av: Ollas

Martin: Hihi nja jag slet ONT på cykeln :D



Mommi and Daddie! Nu ska vi inte dra för stora växlar utav mina 30 min på spinningcykeln.. 75 min är LÅNGT borta än ;)

2009-02-11 @ 09:08:28
URL: http://ollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen