Dagens U-landsproblem

Jag har ett U-landsproblem jag tänkte lyfta fram..
När jag väljer att plugga/läsa i skolan sitter jag i biblan och läser. Rakt upp och ner. Visst det kan bli träröv ibland med det fixar man ju..
..När jag däremot dra hem och bestämmer mig för att läsa har jag svårt att hitta opti-ställningen i min lilla soffa..jag försöker för allt var jag är värd att knögla in mig 193 cm men det går inge vidare..
Visst man kan sitta rakt upp och ner även i soffan men det är inge vidare när man ska markera med överstrykningspennan..
Har provat ett par olika sätt att läsa under helgen.. så här kan det se ut..

Helt vanliga gustaf..dock blir det sjukt ojämt och fult när man ska stryka under och över..
då provade jag den här..

men då får jag luta mig så mkt framåt att jag får ont i ryggen lr tippar framåt...nästa såg ut såhär.

Den här funkar oxå kanon men då får jag ont i benen..

Då tar man och sträcker ut dom men då får jag ju inge blod i dom stackars liven istället..
NEXT! :

Här får jag ont i baksidan av skallen och inge ljus från lampan och därmed ont i ögonen och huvudet...

Den här funkar men då går det absolut inte att stryka under någongting.. a.k.a. sardinen

Tillslut i ren panik provade jag även denna men det funkar lixom inte...

Nu har jag tränat med Henrik Orre för första gången. Han kämpa på riktigt bra, härlig inställning.
Nu måste jag läsa Organisation och jag vet inte riktigt vilken soff-position jag ska inta..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det jobbiga borde ju ha varit att ta alla korten, måste ha blivit några vändor fram och tillbaka. Men och andra sidan så har inte jag några problem med att få plats någonstans heller.

2009-02-09 @ 16:56:27
Postat av: don ricardo

haha sånt här gillar jag..:)

2009-02-10 @ 00:57:48
Postat av: vsson

Kom och tänka på att det fan är Valborg snart!

JAG ÄR LADDAD.

2009-02-10 @ 19:12:32
URL: http://vsson.blogg.se/
Postat av: Ollas

De vet du mannen! Ska vi försöka oss på att komma in på norrlands iår? Blir i nya lyan, precis vid ekoparken. Opti !

2009-02-10 @ 22:22:07
URL: http://ollas.blogg.se/
Postat av: Limpan

Släng ut soffan och köp ett skrivbord istället. Varför ska man ha soffa när man pluggar för?



Valborg ja, lycka till med det!

2009-02-12 @ 16:29:34
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen