4 ST!


KOLLA! imorse när jag tvätta sömnen ur ögonen fick jag personbästa i ögonfransar! 4 st på ett gnugg! OPTI.. 4 önskningar?

___________
Seminarie 3 avklarat utan större problem..
Efteråt käkade jag och Stina lunch..
På Seminarie-rasten hade vi ritat "roliga micke mustacher"..
ett pipskägg och en bättre fransk mucche..

Här poserar monsieur fransoa bredvid kvargen...

Här har vi pipet..
Ja roligare än så här blir det inte...
Jo förståss, när micke har kavajen på sig och lyckohoppar MED ritad mustach! ;)

Kommentarer
Postat av: Dad

Hej Gubben !

Jag trodde du hade fått sy tummen men så var d ju inte ! ! ! !



Daddy alone in Falun

2009-02-14 @ 01:56:26
Postat av: simon

Kvarg och kesella e de samma sak? köpte en lätt kesella idag på konsum är de det som du käkar?:P

2009-02-14 @ 18:24:18
Postat av: Ollas

Kvarg och kesella är samma sak ja : )

köper kvargen på Lidl då den är billigare och i större förpackning.

Och ja det är det jag käkar : )

2009-02-15 @ 00:56:00
URL: http://ollas.blogg.se/
Postat av: simon

nice:D

2009-02-15 @ 11:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen