Vad vore livet/bloggen utan bilder?

Gårdagen började med att jag rev fram espressomaskinen och hittade de här lappen på baksidan av manualen som hör till.. "Jag är (med ett coolt x över a:et) på fritidsgården... Hm.. 199..6, 97? HAHA Även på den tiden var man vass i skriva för hand.


Yeah så malde jag lite kaffebönor..

Wroooom..
o sen rengöra maskinen och ladda den

och vips..

Glad påsk kylling ..
Ollas cafe . blogg . se nästa kanske?
Lunchen blev en riktig low carb lunch

Smakade riktigt riktigt bra...

Dagens frulle blev de där goda blåbär/äggvita protein fluffet från igår + keso och en nyinhandlad jordnössmörsklick. Utan socker såklart.

Tänkte försöka hålla mig till 4 mål idag.. då öste på lite på frullen
Innehåll:

Osäker på vikterna men tror de e ganska väl avvägt.

En sista fråga.. öppnade tidnigen idag till frullen och där är Agnes leendes emot mig..
När är annandag påsk? För då ska jag vara i Borlänge ;);) Säger du nu då JONAS? :p

Nu ska jag städa ur ett köksskåp åt mamsen..
FARLIGT FARLIGT : OBS ! : jag har handlat hem en stor påse godis till alla små påsk-tanter som kommer idag..
En riktig prövning..
men de är ju trots allt påsk.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen