Tvätt och Etikett

NU KOMMER JAG ATT SKRIVA MED CAPS SÅ NI FÖRSTÅR MINA KÄNSLOR.
I EN FÖRENING MED 2 TVÄTTSTUGOR OCH 1 TORKRUM PÅ 2 TRAPPUTGÅNGAR GÄLLER DET ATT FINNS TYDLIGA REGLER. DET FINNS DET.
drygt med stora bokstäver, jag är lite pissed. ok?

Jag hann inte boka torkrummet utan får vackert torka mina grejer på rummet. Försökte klämma in en timme mellan 21-22 (det var ledigt då).. men nu när jag kom ner har någon strukit min tid "det går inte att boka efter 21" .. ok? men man får tvätta till 22? BRA tänkt!
Fine.. men när jag går förbi torkrummet (som är bokat mellan 18- 21 ) är det öppet och tomt, kol svart, inte ett plagg där. kl är 19.oo ..
SÅ NÄR DEN JÄVLA TOMTEN BOKAR UPP TVÄTT+TORKRUMMET OCH INTE ÄR DÄR BLIR JAG FÖRBANANAD.
funderar seriöst på att hämta nyckeln och låsa in mina kläder i torkrummet..

Har hängt upp de mesta av första tvätten i lägenheten på min ställning ( se senare bild ) men det är ju så blött så jag kommer fan ha fuktskada i lyan innan de där har torkat..

OK nu taggar vi ner..
Kaffe + plugg..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gå ner och ta torkrummet, så där hade jag det med. vart vansinnig på folket. TORKA DIN KLÄDER! Ja hejjar på dig! / Veronica

2009-04-23 @ 20:59:01
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen