Time ticki'n away

Känner mig lugn inför tentan.. illa. Kan de gamla tentorna bra så de där lugnet som gör att man inte kan motivera sig att läsa har infunnit såg så tog en paus.
Började pula med balkong + klädförvaring..

Börjar med de mindre inköpen..
MONSTERvitlökspulverburken..
+en fin lite burk till mina små omega3

Pre balkong

och extreme makeover senare !!!
Inte sugen o lägga massa pengar när jag ska vara hemma resten av sommaren..
Köpte plaststolarna med tanken att de även är bra att ha vid andra aktiviteter som kräver extrastolar..
Trä var dyrt oxå :S


Pre klädförvaring

... 20 min senare och cirka 300 gummisnoddar uppsnurrade senare blev jag ungefär så här less när jag insåg att hela jävla skelettet var upp och ned..


jävla geni man är.. FORT ska de gå..

GÖR OM GÖR RÄTT


Back to basics..
men sen så

nu äre bara så jävla tomt i lägenheten.. kommer fan få torgskräck nu!
Hm.. får försöka lösa det..
Får jag sommarjobb blir det ny soffa för hela slanten.. då spar vi inte på krutet..





Kommentarer
Postat av: Dad

Mmmmmm !

Snykkt joppat grappen !



Ivar Kamprad !

2009-04-27 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen