Start på dagen..

Underbart väder. Hade det inte varit för träningsvärken i vaderna hade jag kunnat knata runt en timme till...
Dagen idag är som sagt lördag och Dag 26. Kommer att äta lite mer kolhydrater idag för att orka träna och ha fokus på plugget.. Det resulterade i att jag slängde ihop en protein-gröt till frulle.

Pre walk:
5 g omega-3
7g EAA + halv c-vit + kreatin(sista dagen på kretinet idag)
100 g kvarg med rivet citronskal och lite Appear i


Post walk
Havregrynsgröt innehållandes
Hallon, ~40 g chokladproteinpulver + massa kanel och självklart havregryn 67 g
50 g kvarg och en del av dagens totala jordnötssmör. (70 g, väger det dagen innan och lägger i en liten skål så vet man hur mkt man ska äta under resten av dagen)
kom på att det var synd att använda mob kameran så kör riktiga från o med nu.


Blev även sjukt sugen på lemonad så rev ned det sista citronskalen tillsammans med citronen i en tillbringare och tillsatte lite Appear (Fun light).. oj oj oj! Jag borde fan ta betalt för det receptet..




Yepp yepp.
Nu ska det pluggas intensivt i en timme för sen bär det av ut på shopping med Rickard La Fleur som för övrigt hade skickat 2 MMS till mig igår när jag sov..
Han har varit min adept och tränat till och från med mig under några månader (killen är svag för spriten ;) ) och jäklar vilka resultat han fått..Jag är typ stolt över han.. om han skulle köra lite mer strikt nu fram till sommaren går han fan om mig ;)

iTz ÖN, day 26 haz begön!

Kommentarer
Postat av: vsson

jag känner igen det där... :D

2009-04-25 @ 09:06:27
URL: http://vsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen