Sådääär ja. Falun

Nu är jag i Dalom igen och vips funkar det att få tag på bilderna igen :D
tågresan hit: killen framför mig luktade sur mjölk och lillkillen snett mitt emot måste fan ha vetat att jag var på diet för han brände i sig en påse bilar samtidigt som han tittade på mig och smålog lite mer för varje bil han stoppa i käften.
Inte nog med det. direk efter gick han o köpte en påse grillchips.. oj oj oj då höll jag på att faila.

Lite bilder iaf

Gårdens mat. Hade för få ägg så blev broccolimuffins istället för i form. Mums

steket på balkongen min idag var onekligen STEK:
kanske inte syns men de är 45 grader i solen .. lol . vindstilla
Love it

Åker man hem får ladda påsarna med pulver. väga, mäta och bära.
Allt ska med

Min första "dagens outfit" mina nya Hilfigerpants. löv it.
Väl hemma överraskade mammi mig med att bjuda på middag ute.
Så fort jag åker hemifrån så vet jag att det inte blir lika strikt som hemma pga att vi är fler som skall äta osv men det gör inget. Jag skyndar långsamt och det blev lite påfyllning idag. Blir ett köttpass imån för att kompensera.Vill bara gå ned några kilon och bli lite hårdare och tiden tills man ligger på plajan är ffs 3 månader..
Åt dock inte brödet utan bara kycklingfilén och grönsakerna + lite pasta. supergott

Sen la jag mig för första gången på mammsens spikmatta..
Kolla vad jag nöjt

Mo sov gott iaf ;)
Prata diet med moderjord under middagen och vi åkte direkt till lidl efteråt o köpte tonfisk, keso och ägg.
Ska faktiskt hålla mig hemma nu och äta strik ändå.
Trevlig kväll .
Over and out från Dalom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen