Opti - Egg in box



Har mailat producenten och fråga ifall det går att få tag på! :)

Annars har jag hittat de här oxå!

Egg in a box!
"Nu har jag äntligen hittat en affär som säljer det. Martin Olsson,
som är lite av en grossistaffär men alla kan handla där efter de skaffat ett “cashkort”.

 Produkten heter Egg in box och är producerad av Svenska Lantägg AB, äggen har filtreras för att därefter pastöriseras samt att de gör en mikrobiologisk provtagning av färdiga produkten. Allt för att öka säkerheten och hållbarheten på produkten. Ungefär i 3 månader håller sig en oöppnad box och 2-3 veckor när den väl är öppnad.

En box är på 5kg (motsvarar 150 st äggvitor) och kostar ca 125kr. OBS! På vissa Martin Ohlsson butiker är detta en beställningsvara så ring innan du åker dit och kolla om det behövs beställas in."

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vet inte om det beror på att du har menyn "uppdelad" men ja.. Visst kan jag kopiera över hela men det kommer inte hjälpa eftersom vi säkert har olika grundmallar så att säga och det jag skrev sist är det som påverkar..

2009-04-11 @ 11:20:35
URL: http://runeskjold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen