MORFAR 90-ÅRS MIDDAG! (surprise)


Morfar anländer till sitt barndomshem som i 10 års tid renoverats till superfint skick.. minen.. herregud.
Han fick tårar i ögonen..

Syrran fotade så de BRA korten kommer senare

Tema på maten var old school klassiker..
Stek med svartvinbärs gele + MONSTER SÅS (den godaste jag käkat i mitt liv!) + potäter (10 kg, vi var 24 pers) + inlaggd gurka, morötter, tomat ..

Efter den här portionen åt jag 2 till.. med bara stek och potatis och sås..
Såsen innehöll bla champagne.. *dregglar bara jag tänker på den*
Efteråt blev de 2 mindre tårtbitar..

Citrotårta.. hohoh

Nu väger jag in på ca 1 kg mer än i morse.. GLAD, NÖJD OCH INTE DE MINSTA ångest..
Morfar var så överväldigad och glad.. kunde inte kommit någon bättre dag att äta på.
Blir en promenad nu och en proteindrink innan jag somnar ikväll..annars inget mer käk för idag

FEST.. FEST !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen