Må sämre @ Må bättre

Fan sträckte mig i ryggen när jag skulle lasta av en 20kg vikt.. orkaaa.
Iaf.
Fint gym. GRYM dag.
redan gått 60 min + träning.. blir lite picknick med promenad snart oxå

Gillar technogymutrustningen, bra val Må bättre

Här har ni en övning(sry för oskärpan) ni kan prova om ni vill känna muskler ni inte visste hade.
Part of le vad-träning. ( framsida ! )

Dock lite tajt utrymme kring hantlarna och endast 40 kg hantlar.. wtf?
Gillar inte utformningen på bänkarna hellar om man ska vara petig
Åt lite gott efter träningen iaf.
Nu ska jag åter ut i fina vädret

Keso, advokat + äggröra

Kommentarer
Postat av: Danne

Snygg gym Ollas. Är det friskis i Fulan? :P

2009-04-04 @ 16:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen