Kategorier..

Har nu på begäran skapat 2 kategorier.
Kost/recept/mat
Dagsformen

ska försöka dela upp det i efterhand.. osäker på hur man gör men jag prövar mig fram..

Väntar för övrigt med spänning på resultatet ifrån Marknadsföringstentamen.. borde dyka upp idag senast imorgon( vilka lärare jobbar imorgon lixom?)
VG eller inte?..


Fan jag har ju märkt att den här bloggen helt och hållet bara handlar om träning och kost nu.
Undra jag hur bra det är.. jag blir ju klassad som ett freak..
Men å andra sidan har jag inte så jäkla mkt spännande grejer i övrigt att skriva om..

Imorgon blir det grillpremiär hos Johan, Köttfest mina damer och herrar, köttfest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiie, jag är så nöjd, så nöjd! och du, ett tips (som inte har alls med bloggen att göra) kesella/fil, äppelbitar (helst syrliga, gröna granny smith äpplen om du frågar mig) och kanel. Blanda till en rösa, gaaaaaaaalet gott!

2009-04-09 @ 22:01:52
URL: http://madeinjapan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen