Känns bättre..

..när man stannar till på ICA Luthagen, köper lite smått/gott och knatar hem efter 60 min promenad.
Kan inte beskriva känslan men det är mysigt i min meningg, det är lite som om de vore fredag kväll och man vet att man ska hem och käka god middag.. jag ska dock inte käka god middag. har lite Dubble Pro kvar på matschemat annars bara förbereda inför morgonfrukosten osv. De här handlade jag iaf:

Läääkerol is the shit på diet. en ask per dag :D
Ska smaka nya Fun Light, inspirerad av Vsson. Annars bara lite påfyllning med sallad, JSS, kryddor, mjölk o citron.

Nu ska jag väga JSS, skaka lite drinkar inför morgonen och ställa i kylen plus diska.
Funderar på citronmuffins med vanlijprotein i till nästa vända.. va tror ni?

Ja juste de.
Kvällens middag, bilden ser för jävlig ut men det är sååå gått och innehåller knappt nå kalorier.
Samma till lunch imorgon, längtar redan.
Byt ut lövbiffen mot kyckling, räkor, lax u name it :)

Ska försöka SOVA lite inatt oxå.
Tack och adjö för idag..
DAG 23 över..

Kommentarer
Postat av: Julia

Appear är underbar!

Dricker mig mätt på den :D

2009-04-22 @ 22:21:51
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag menade som "saft".

Men passar superbra i Kesellan också, med lite Psyliumfrön på :)

2009-04-22 @ 22:29:49
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha, där ser man :D

Mumsig lunch iaf.

Men inget kött för min del :P



"Kör dom med Kesellan"?

Bara att ha på lite, och finns ingen lag att dom skall ätas hela. Jag brukar ha det på kesellan, keso, youghurt m.m. Som ett strössel liksom.

Natti!

2009-04-22 @ 22:44:29
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: John-Oskar

Vad bestod middagen av då? Du kan ju inte bara skriva om hur god den är utan att berätta VAD det är!

2009-04-22 @ 23:21:50
URL: http://blogg.john-oskar.se
Postat av: Dad

Hej Gutte !

Vad kul att Du trivs och att Du tycker en vanlig onsdag känns som en härlig fredag !!!!!!!!!!!!!!



Dad

2009-04-22 @ 23:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen