Ja BJU! History X ala Ollas

Sopa i hårddisken nyss och hittade troligtvis de äldsta sparade bilderna..
Så jääkla skoj så jag tänkte att jag bjuder på det.  Ni lär ju få skratta lite oxå.
Första seriösa Lunarbilderna togs 2002..
Här är johan och jag poserandes... OBS! Lunarstorm på i bakgrunden.. måste varit modem på den tiden?

.. efteråt blev det individfoto (profilbild på lunar..)
jag hette för övrigt mini_bo ( då min pappa heter Bosse, såklart)

Snedställt huvud.. = Opti
Då det var en DIGITALKAMERA jag knäppte med så passa jag på att dokumentera mitt pojkrum..


-  Sängen med gosedjuren + medljer osv..
- LAVALAMPA! (det var inne då!)
- CoC -> Command of Crush längst ner till höger ( träna underarmarna.. pff)

Klassisk stulen "här kan du poströsta", 5 kg hantlar, affischer o skit, legomodellerna i hyllan tillsammans med Half-Life kitet och innebandymasken som är speciallackerad i signalfärg (obs olof!)

Jag samlade på SKIT på den tiden som ni kanske kan se på alla bilder.. ju mer ju BÄTTRE..
här vare coola burkar + en idolbild.. AV MIG SJÄLV! HAHAHA

Avslutar med en 4 år "Yngre bild"
Första Dagsformsbilden ever.. här hade man tränat i 3 månader "seriöst" på gymmet och som ni ser la man tidigt grunden till dagens form..
Hahaha

Nog för idag.. hoppas ni har haft det lika skoj som jag .
Dusch och sova!
hahah


Kommentarer
Postat av: Danne

Haha, krymma krappen år 2002 :D

2009-04-17 @ 21:03:41
Postat av: Linda

Hålla någons väska? Remember? Måste varit den tiden :)

2009-04-17 @ 21:26:45
URL: http://lindacr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen