GRILLAAH!! (Dag 25, molgan, 25 inte 26, över! )

Finns det något bättre? Jag bara frågar.. åt 260 g knapergrillad marinerad (hemmagjord) kyckling.. Herreguuuud! Vsson på Valborg ska vi GRILLAH!
Nedan följer lite bilder från kvällen..

En bättre kväll från Studentvägen 2
..frestelserna började direkt när man kom..
vilja av stål

.alla var där. alla som var något..

..jag var där..
..micke var där..

...Olof och Pernilla var där...

...Calle var där.. i nya glajjorna..(som mina Weibulls fast snyggare)


..Stina var där.. stina har fina glasögon

4 real..
..Molgan och hans fru var där men de fastnar inte på bild.. förstår inte.. hm


Över till maten
..Jag blev ansvarig för potatisen..den jag inte åt. hm
Choppi-Chopp

..sen blev jag ansvarig för KÖTTFESTEN!.. thats FUN!

..min uppdelade filé.. precis som jag ÄLSKAR DOM!
Grillade och fina

Lite sallad på det och lite tzatziki..
Olof nöjde sig inte med att äta 2,5 karrebit utan tog även vara på ångorna från köttet. opti

..Folket avslutade kvällen med en ihopkastad kladdkaka + glass + grädde.
Jag har avnjutit min dessert nyss, peanut&banan-dubblepro.. det är så jääkla gott!

Skoj att fota lite med riktiga kameran igen. Bilderna blir onekligen så mkt bättre.

Imorgon ska jag och Rickard ut och ragga utemöbler + fake gräs till min balkong.
Ska även träna ett bättre rygg/arm-pass och sen försöka stek-plugga på balkongen.

Avslutar med ett Tack till folket för en super-3-vlig kväll.
Över och ut, dag 25 slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen