Fuck it! Dag 15 check!

Får ge mig på Webbprovet imån igen
..Nu precis hann jag förbereda lite inför imorgon.
Uppstigning 06,15.. kaffebryggaren slås på. 60 min promenad med Dan

Mestadels klart inför frullen imån. Omega 3, c-vitamin brus + kreatin
Mellanmål 1 : proteinshake
Mellanmål under hela dagen 2 : 70 g jordnötssmör
kaffe

Till Kictchii: Nja dåligt mår jag inte. Lite mer stingslig annars lugn och ganska trött :p

märks att man tappat några kg:

Då skaffar man nya byxor ;)

Yeah yeah
Dag 15 över, en dag närmare formen..

Börsen gick iaf upp 3,6 % idag så nu är man lite rikare.. tills imån.. då kmr folk sälja..
Den som lever får se..
NOG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen