Dagsmål, check!


Hade 2400 som mål idag.
Hittills är jag uppe på 2005,9 men jag räknar ej med min lilla latte(fet mjölk) honungen i mitt te, o lite sånt smått o gått så jag ger mig där idag. Har ingen matvåg här hemma så höftar lite. Är iaf mätt nu efter 2 dl proteinshake + keso med grapefrukt (kolla tirre, frukt!)
Ligger i soffan o glor hockey med farsan.. spännande.

Var nyss på konsert för Salta röster, syrrans kör.
Överraskande bra!

Dagens middag:

Broccoli + tomat + lax med pesto och pyttelite potatismos.

Kommentarer
Postat av: Andy

Latte på diet?! Va fan.... Det vill jag också ha.

Själv kör jag bara espresso under diet och tar de andra kalorierna från mer mättande saker som broccoli eller liknande.



Kör hårt!

2009-04-08 @ 07:54:54
URL: http://www.andreazengstrom.se
Postat av: Ollas

Jag såg att hon inte använde riktig lattemjölk utan röd standardmjölk så då fick det gå :)

men jag quotar "Annars har jag och Jessica mest suttit på balkongen, druckit latte och espresso"

ordningen på "jag och jessica" och "latte och espresso" stämmer inte riktigt med din beskrivning men jag förstår att det är lätt att skriva fel ;)

2009-04-08 @ 09:09:15
URL: http://ollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen