DAGSFORMEN, Dag 1 vs Dag 14

Finns säker folk som tycker det här är löjligt och bara showoff men är det en träningsblogg så är det. Kommer ju ändå visa upp mig på stranden i sommar så det är inga konstigheter. Nu släpper jag sargen och lägger ut två bilder på mina framsteg efter 2 v. Censurerar lite för att slippa onödiga kommentarer från anonyma.
Medveten om de olika ljussättningarna, men det beror på vädret :P
Dag 1, ca 91,5 kg
Dag 14, ca 88 kg



Sådå.. Nu är det ingen återvändo.
Lite och gå efter iaf..
Störst skillnad upplever jag på benen och lite kring midjan

Kommentarer
Postat av: Ida

BRA Gustaf!!! Imponerande! :) Förstår inte hur du orkar... men dets ka du ha cred för! Vad är slutgiltiga målet?

2009-04-13 @ 12:20:34
URL: http://dahlstromida.blogg.se/
Postat av: Ollas

Nått kg till.. vill komma i min livs form : )

Sen börjar vi bygga igen, 95 färdigdeffad är ju de långsiktiga målet.

Tack

2009-04-13 @ 12:39:11
URL: http://ollas.blogg.se/
Postat av: stefan

Ser ut som du lyckades hålla dig borta från påskgodiset=)Grymt jobbat!Inte så många kilos skillnad mellan bilderna men ändå syns det stor skillnad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen