Dagens..

träning.. ben. Kände mig ganska trött efter dagens plugg som bestod av
Tenta
Dugga
Webbprov

FJEW! rikigt skönt att ha det avklarat. nu kan jag bränna hem till Falun ikväll för jobbintervju imorgon. Håll tummarna.

Dagens träning då..

Oj, va litet det blev? hm..

OK pass vilket som. Kände mig SEG efter allt plugg men styrkemässigt gick det OK som sagt.
Man äter för lite för att få ut någonting av att ta ut sig max. Den här underhållningsträningen duger gott och väl..

Lite tonfisk på det här så är dagen gjord.

Just nu är jag GLAD av en rad anledningar..GLAD! Dagens ord.

Kommentarer
Postat av: Dad

Mmmmmm !

GLAD ska Du va ! !

Se kommentaren på föregående "inlägg"



Dad

2009-04-27 @ 19:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen