DAG 30 - Kvalborg

Morgonvikt: 85,7 kg
På schemat: bröst - mage + promenad till Friskis.

Ikväll kommer Vsson och jag ska laga honom en god / bra middag.
Kvalborg ger mig inga egentliga festvibbar.. och när det nu har gått så bra med dieten vill jag verkligen inte dra en 2-dagars fylla.. Kalla mig tråkig men det lockar helt enkelt inte. Räcker gott och väl med alkohol imorgon.

FIck som tidigare nämnt reda på lönen idag.. i och med att det är natt är OBn ganska hög faktiskt.
28 pass ska man väl kunna trycka sig igenom i sommar.. hm.. ska ge besked på måndag.
Har ju inget annat för tillfället så självklart kommer jag att tacka ja till jobbet men hoppas in i det sista på att några av de andra hör av sig...

Efter passet idag smäller kameran av formkollen.. det har redan gått 30 dagar.. shit alltså..stay tuned. Tränar med Nicklas idag på ekeby. 10 sharp.
Nu GRÖT

Kommentarer
Postat av: John-Oskar

1. Vi har fortfarande inte fått reda på hur mycket du kommer tjäna.

2. Champions League hos mig ikväll, 20.30->

2009-04-29 @ 09:34:58
URL: http://blogg.john-oskar.se
Postat av: tutte

Förstår dig precis bro! got your back ;)

2009-04-30 @ 00:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Träningskompisen